گروه کوهنوردی مارلیک

نتایج رقابت های جهانی یخ نوردی در کشور کره جنوبی

ایج مسابقات یخ نوردی قهرمانی جهان - 2013 - کره جنوبی

(کسب رتبه دهم تیمی توسط ایران)


 
 

"مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی و قهرمانی جهان سال ۲۰۱۳" که با حضور ۹۶ یخ نورد از ۲۲ کشور جهان ۱۲ و ۱۳ ژانویه؛ در شهر چونگ سونگ کره جنوبی برگزار گردید، در نهایت با قهرمانی یخ‌نوردان روسیه، کره‌جنوبی و ایتالیا و کسب رتبه‌ دهم تیمی توسط ایران، پایان یافت.



به گزارش رسیده: در جدول رده‌بندی مسابقات، تیم ۴ نفره‌ اعزامی کشورمان متشکل از "مسعود زینالی"، "مجتبی ثقفی"، "محمد رضا صفدریان" و "خانم زهره عبدالله خانی" با کسب مجموع ۵۶ امتیاز در رده دهم جهان و بالاتر از تیم های پر سابقه‌ای چون آمریکا، آلمان، استرالیا، چین، هلند، ایرلند و اسلوانی، قرار گرفت.

در این مسابقات، "مسعود زینالی" در بخش سرعت در جایگاه ششم سرعت آسیا و بیست و دوم رنکینگ جهانی و "خانم زهره عبدالله خانی" نیز جایگاه ششم آسیا و بیستم رنکینگ جهانی قرار گرفتند.

در بخش سرطناب نیز در گروه الف این رقابت ها؛ "مسعود زینالی" و "محمد رضا صفدریان" به ترتیب رتبه های هجدهم و بیستم را کسب کردند و "مجتبی ثقفی" نیز در گروه ب در رتبه بیستم قرار گرفت.

در رده بندی نهایی جهانی؛ "مسعود زینالی" در جایگاه سی و پنجم و "محمد رضا صفدریان" و "مجتبی ثقفی" در جایگاه مشترک سی و نهم جهان قرار گرفتند. "زهره عبدالله خانی" نیز در رده بندی نهایی در جایگاه سی و یکم جهان قرار گرفت.

زمان بازگشت به ایران: اعضای این تیم، ساعت ۱۶:۱۵ روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه از فرودگاه بین المللی امام خمینی؛ به ایران باز خواهند گشت.

-------------------------------------

خبر تکمیلی: بر اساس اطلاع رسانی سایت فدراسیون کوه نوردی؛ زمان بازگشت اعضای تیم، به تعویق افتاده است. زمان بازگشت جدید، متعاقبا اعلام خواهد شد.

-------------------------------------

زمان جدید بازگشت اعضای تیم به ایران: به گزارش کارگروه روابط بین‌الملل فدراسیون؛ تیم اعزامی یخ ‌نوردان کشورمان به مسابقات جهانی کره‌جنوبی، ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه اول بهمن‌ماه؛ از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به میهن باز خواهند گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 مهر 1392 22:13 امیررضا زوله